1 Haziran 2009 Pazartesi

var da öylesi bize gelmez

Geçenlerde hafif dallama karakterli bir arkadaşın tespiti üzerine aklıma bir şeyler geldi. Elemanın tespiti şu "Abicim kadınlar hiçbi zaman verdiğinle yetinmez, hep daha fazlasını ister."

Aslında duruma ve kişiye göre son derece doğru, ama genel olarak da gayet gereksiz bir tespit.

Şöyle ki, "kadınların hep daha fazlasını istemesi" konusu sadece kadınlarla ilgili değil, genel olarak insanlıkla, insan tipiyle ilgili bi durum. Biz bunlara kısaca ne istediğini bilmeyen diyoruz.

Hiç ne istediğini bilmeyen tipinde insanla karşılaşıp tespit etmişliğiniz var mı bilmiyorum, çok evlere şenlik oluyor bu tipler. Böyle bir maymun iştaha karşılık sürekli bir mutsuzluk durumu, depresif filandır; "sıkıldım" lafını dillerinden düşürmezler (bir de mesaj olarak onu sIkIldIm diye yazabilirler, ben de "ehi ehi aklın fikrin sikte derim içimden"). Hah işte bu grup ilişkide mutlu edilemeyecekler grubundadır. Kadın erkek farketmez, bu kişiyi mutlu etmek mimkin değildir.

Böyle bir tip tanıyordum, fena olmayan bir puanla İstanbul'da fena olmayan bir okulda mehendislik kazandı. Bir ara hastası olduğum kuzey evropa memleketlerinden birinde bulundu, her gün msn'den şikayet ederdi. Sonunda döndü, sonra hiç işsiz kalmadı hemen iş buldu (ben bi süre bulamamıştım), buna rağmen her fırsatta işinden, çevresinden, hayatından falan şikayet eder ama bunu değiştirmek için en ufak bir girişimde bulunmazdı. Bi gün bi arkadaş bunun bütün derdinin bir irkek olduğundan dem vurdu, ona da trip atmıştı tabi "ne yani o kadar basit mi" diye. Bikaç ay sonra baktık harbici bi herif buldu, hemmen işlemleri başlatıp evlendi. Ardından bir kuzey evropa memleketine taşındılar, senesi olmadan bir de yavruladı üstüne. Şu an çalışmıyor, fakat sanırım şikayet edecek bir şeyler bulmuştur yine.

Şimdi insanlığın tamamı böyledir diyecek değilim lakin en baştaki dallama arkadaşa dönersek, kendisi dünyanın en yüzeysel insanı tarzı gizli abazan kabilesinden normal bi Türk erkeği. Haliyle kadında önem verdiği noktalar sarı balyajlı fönlü saç, daima makyaj, mal mülk durumu ve yeter miktarda dekolte tarzı şeyler. Pekiyi aradığımız bu kriterler içinde "konuşunca ne dediği belli olsun", "ayakları yere bassın", "ne istediğini bilsin" tarzı şeyler var mı, yok. Pekiyi hem onların hem bunların aynı bedende kesişme ihtimali nedir? Azdır. Pekiyi bu azınlığın bizim düzkafa yurdum genciyle kesişme ihtimali nedir? Daha da azdır. O ihtimal içinde bu kızın bizim elemana bakma ihtimali ise bence yoktur. O yüzden bizim deluğanlı ne kadar serzense haklıdır şu halde, son derece hak veriyorum ona.

Hiç yorum yok:

bunları da bilelim

Related Posts with Thumbnails