6 Şubat 2010 Cumartesi

vav (ecnebinin wow dediği)

Az evvel gördüğüm en ilginç, en tuhaf, ömrümün en çocuk, en kısa, en uzun tanışma mesajını aldım. Site bir dating sitesi, muhteşem bir yer. Her gün yepyeni tadlar, heyecanlar buluyorum. Görelim.

"özel

Merhaba, Kısacası Ben Buyum Xxx Yyy ZZZ (D.T.1979 TÜRKİYE), Ttt Üniversitesi Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi İnş Müh Bölümünü Bitirdi. Türk Mühendis ve Mimar Odaları Birliği İnşaat Mühendisleri Odası üyesi...Öğrencilik Döneminde Üniversitede Karıştığı Bir Kavgada Almış Olduğu Dört Ay Cezayi Sn, Recep Tayyıp ERDOĞAN'ın 26 Mart 1999'da Girdiği ve 24 Temmuz 1999'a kadar kaldığı Pınarhisar K.1 Tipi Kapalı Cezaevi İle Aynı Koğuşta 4 ay Cezaevinde Kaldı. A.B.D New York Üniversitesinde,Yüksek lisansnı Tamamladı Daha Sonra Ülkesine Döndü. New York Üniversitesi New York Şehrinde Bulunan Özel bir Üniversitedir. Siiznle Tanışmak İsterim Sevgiyle..."

Sevgiler benden olsun, dating sitesine özgeçmiş bırakan adam.

Biri bizimle kafa buluyor sanan çok yanılır.

6 yorum:

Elmoş dedi ki...

Bu sitenin ne sitesi olduğu sorusunu es geçerek soruyorum: Senin burada ne işin var? Kızımız olacaktı?

hevesli bardak dedi ki...

Kimimiz Saba Tümer'i, Ayşe Özyılmazel'i takip ediyoruz, kimimiz dating sitelerinde halkın nabzını tutuyoruz, her şey farkındalık için. Daha güzel yarınlar, dici dici dicitürkler için.

Elmoş dedi ki...

"AEUY ne sığğğ!" anlamında değil, sevgilin varken dating sitesi falan BİZE TERS! Erişteyi arayıp anlatacaktım durumu, yanlış anlamışım. Du geri örtiyim telefonu.

hevesli bardak dedi ki...

Ne kötü niyetli davranmışım, harbi sevgilisi olan kızın datinglerde sürtmesi ters bir olay. Hesabım var ama hele bi sor niye, her şey mesleki mecburiyetle başladı, sosyolojik araştırmaya evrildi.

ErişteBey anlayışlı sağolsun (:

Dynera dedi ki...

Ben bu mesaja bayıldım :))Kısa ve öz :)) Adamın hayatı bundan ibaretmiş,napalım.

hevesli bardak dedi ki...

New York Üniversitesi New York şehrinde bulunan özel bir üniversitedir. Öğrendik mi?

bunları da bilelim

Related Posts with Thumbnails