1 Ekim 2010 Cuma

ne var ne yok

Yazmayalı 1 aydan fazla olmuş fakat boş oturuyorum sanılmasın. Bu esnada aslında hem yazıyor hem bozuyorum, düşünüp kurguluyor fakat yazamıyorum, epeyce yaklaşmışım görüyorum, anlatamıyorum. Bir hızlı güncelleme edeyim, selam edeyim dedim.

Bu arada evde huzur ve güven ortamını sağlayıp erkenden bayılma durumumu düzeltebilirsem pek yakında yepyeni yazılarımla huzurlarınızda olacağım, bunu da bi sonra yazarım dediğim her şeyi bir bir dökeceğim -herkes heyecanla bekliyordu değil mi?
(makyaj bloglarındaki "pek yakında sürpriz hediyeler sizi bekliyor" tease i gibi olmadı ama idare edilsin istirham ediyorum)

Pek yakında. Kutudan kedi çıkıyor.
(kaynak 9gag.com galiba)

2 yorum:

Dynera dedi ki...

Ben o kediye talibim :)) hayali bile güzel.

hevesli bardak dedi ki...

O kediyi bulsam ben kendime alırım, elaleme ne dağıtayım allahallah. (similey koyayım da ofansif anlaşılmasın)

bunları da bilelim

Related Posts with Thumbnails