21 Mayıs 2009 Perşembe

"erkekler güçlü kadınları sevmiyor"


İşte yılların teranesi, işte güçlü kadınların sığınacak limanı:

"Erkekler güçlü kadınlardan korkup kaçıyor".

Neden acaba, güçlü kadın ağzını açarsa yer falan erkeği maazallah, ondan kaçıyor demek ki. Erkekler güçlü kadın sevmezler zaten, çünkü güçlü kadınlar her şeyi bilir, kendi ayakları üzerinde dururlar, hiçbir şeye ihtiyaçları yoktur ve erkekler needy sever. O yüzden hiç tahammül edemezler güçlü kadınlara. Çünkü güçlü kadınlar akıllıdır da, erkeğin yalanını şıp diye anlar, gözünün seğrimesinden aklından geçeni hemen bilirler. Bunu da hemen söylerler, adı üstünde güçlü kadın. Dikkat;

"O kadına nasıl baktığını gördüm Burak!"

"Hadi hadi yalan söyleme, kaçamağa çıktınız dimi erkek erkeğe. Kaçın kurasıyım ben, yutmam!"

"Anladım zaten aranızdaki aşk bitmemiş, sen onu özlüyosun"

diyerek adamın kafasını ziker. Gerçi güçlü kadının duyguları incineceğine adamın kafası zikilsin dimi...

Güçlü kadın aynı zamanda "dobra"dır. Bu yüzden hiç arkadaşı yoktur, "Ben çok dobrayım, hiç dolap çevirmeyi arkadan konuşmayı sevmem. O yüzden arkadaşım yoktur." lafı ağzına yapışmış, bunu hayat düsturu edinmiştir. Arkadaşı olan herkes ikiyüzlü, herkes orospudur adeta. Yalakalık ve ayılık arasındaki kalın çizgiyi farkedemez bunlar, ya yalakadır ya da ayı. Erkeklere karşı ise daima kafa zikicidirler. Erkekler kafa zikicileri sevmez. Ben de sevmem. Güçlü kadın sevmem dostum.

Hiç yorum yok:

bunları da bilelim

Related Posts with Thumbnails